Bedrijfsfotografie voor jouw harde werk.

 

Foto’s trekken de aandacht op een site. Zonder foto’s raakt niemand geïnteresseerd. Want hoe moet je dan weten wat je kan verwachten? Een website zonder foto’s ziet er simpel weg niet professioneel uit. En dat al helemaal op een bedrijvensite. Als je een website zag zonder foto’s denk je meteen dat je opgelicht wordt. Dit trekt zeker geen bezoekers. Voor bezoekers heb je foto’s nodig. Als je niet zo creatief bent kan je altijd hulp inschakelen. Maar wat je niet moet doen is zelf foto’s maken van jouw bedrijf. Dit is onprofessioneel. Een expert weet hoe hij moet werken met inval van licht en schaduw. Hij weet hoe alles goed zit. Daar heb jij waarschijnlijk minder verstand van. Daarom moet je een expert in bedrijfsfotografie inhuren. Met voldoende foto’s van jouw bedrijf ziet de site er professioneel uit. Wat je niet moet doen is foto’s van Google inpikken. Misschien gebruiken meer sites deze foto’s wel. Om professioneel te blijven moet je foto’s gebruiken van jouw eigen bedrijf. Dit wekt vertrouwen op bij de klant. Zo krijgen ze het idee dat ze je een klein beetje kennen. Bedrijfsfotografie is dus heel belangrijk. Het dient als jouw persoonlijke visitekaartje. Vaak kijken mensen eerder naar de plaatjes dan naar de teksten. De eerste indruk is het belangrijkst. Dit bepaalt of je er voor gaat of niet. En de eerste indruk gaat vaak eerst via de site. Oogt dit niet professioneel, dan maar op naar een andere site. Zo verlies je klanten en dat is zeker niet de bedoeling. Laat de eerste indruk goed zijn. Je investeert veel geld in jouw bedrijf, dan is het belangrijk er ook wat voor terug te krijgen. Lok jouw klanten met bedrijfsfotografie. Zo zullen klanten een stuk eerder voor jouw bedrijf kiezen.

Bekendste Nederlandse bedrijven.

Ben je nog niet zeker van bedrijfsfotografie? Geen probleem hieronder wordt het jouw laten zien. De drie bekendste bedrijven van Nederland werken ook met bedrijfsfotografie.

  1. Shell. Heb je de website van Shell al wel eens bezocht? De foto’s die zij weergeven laten zien waar ze mee bezig zijn. Nee, ze weergeven geen foto’s van een kantoor. Maar dat is ook niet waar je aan denkt als je aan Shell denkt. En daar speelt Shell goed op in.
  2. Vitol. De site van Vitol staat bomvol foto’s. Deze foto’s weergeven waar zij mee bezig zijn. Maar ook foto’s op kantoor terwijl ze overleggen. De foto’s zeggen eigenlijk al genoeg over de site.
  3. ING. Ook de ING doet aan bedrijfsfotografie. Hierin wordt weergeven hoe het er op kantoor aan toe gaat. Ook worden er foto’s weergeven over waar er ING banken te vinden zijn, handig!

Bedrijfsfotografie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *